RSS

Brokkolis tejszínes csirke, krumplival, grillezett sajttal

13 Júl

Kicsit lemaradtam, a legutóbbi főzőcske:

Brokkolis tejszínes csirke

Hagymát olívaolajon megpirítottam, majd hirtelen megsütöttem a csirkemellfilé szeleteket (magas lángon, épphogy csak megfehéredjen mindkét oldala), majd kivettem, fagyasztott brokkolit beledobtam a serpenyőbe, kis só, fehérbor alá, fedőt rá, és párolódott. Amikor már puha volt a brokkoli, tejszínt öntöttem hozzá, és visszatettem a csirkét. Összerottyant pár perc alatt, és késznek nyilvánítottam.

Sült krumpli

Piacon vettünk icipici parázskrumplit, ezt jó alaposan megmostam, aztán beledobtam a tepsibe, olívaolajat öntöttem rá, sóztam. Rozmaringágról lemorzsoltam a levélkéket és rászórtam, és jó sok gerezd fokhagymát szórtam mellé. Összekevertem, hogy minden krumplira jusson minden íz, és benyomtam a sütőbe, max fokozatra kapcsoltam, és amíg a többi elkészült, ez is szépen megsült.

Grillezett sajt

Szintén a piacon kaptam nagyon finom házi sajtot, ami nem az a szétolvadós fajta. Vettem füstöltet, és fokhagymásat. Felszeltem kb. fél cm vastag szeletekre, majd a meleg serpenyőbe dobtam, közepes fokozaton mindkét felét megsütöttem míg megbarnult (olaj nem kell alá, mert eleve zsíros).

 
Hozzászólás

Szerző: be 2011. 07. 13. hüvelyk Húsok

 

Hozzászólás